Selasa, 12 Julai 2011

jerebu datang lagi

Salam pembuka bicara..

Ingat entri ini dipertengahan Mei lalu? Jerebu semakin teruk di Tanjung Malim bermula hari sabtu lepas. Dan semalam, semakin tebal. Tapi hari ini ada sesetengah tempat agak tebal.

sumber: google

Saya mengharapkan hujan akan turun. Sebab saya tak mahu keadaan ini semakin berterusan kerana ia akan mengganggu tahap kesihatan ramai orang. Saya sendiri sudah mempunyai tanda-tanda tidak sihat. Tonsil saya sudah mula membengkak semula.

xoxo

15 komen:

dyg berkata...

jgn lpa pkai penutup mulut kuar rmh

dhiera berkata...

thanx ingatkan dyg~

syiela berkata...

moga bengkak tonsil cepat hilang :)

sweethOneY berkata...

haah, nak hujannnnn jerebu makin teruk :(

Ps Awak, button nang tu cari tutorial dia kt blog princessredbloodsnow ye

:)

ken berkata...

bad time to be outdoor :/

Ungu Violet berkata...

comey aje bear kat tingkap tuh...hehe

dhiera jgn lupa minum byk air masak k.. :)

Ungu Violet berkata...

comey aje bear kat tingkap tuh...hehe

dhiera jgn lupa minum byk air masak k.. :)

dhiera berkata...

@ syiela: thanx ya~

dhiera berkata...

@sweethoney: tu la kn~ tapi tak hujan jugak petang ni~

owh, yeke? orait..thanx ya!

dhiera berkata...

@ken: u r right ken~

dhiera berkata...

@ ungu violet: comel kn bear 2~bole pulak termenung mcm 2..hiks

btw, thanx ingat kan~

izzysabki berkata...

ada tonsil?smoga sgera sihat~

dhiera berkata...

@thanx izzy~

sahromnasrudin berkata...

assalamualaikum..

jumpa blog ini secara blogwalking..terus folo...bagus blog nie..ayat-ayat yang digunakan nampak comel...

dhiera berkata...

terima kasih sahromnasrudin~