Rabu, 20 Julai 2011

Promosi: Kek lapis sarawak

Salam pembuka bicara..

Atas permintaan seorang sahabat, di sini saya nak promosi kan mengenai kek lapis sarawak. Musim raya kan dah dekat. Jadi apa kata kalau kita cuba pilih kek lapis sarawak sebagai salah satu juadah untuk raya tahun ini.

Kek lapis sarawak ini memang ditempah terus dari sarawak.

Ada pelbagai jenis kek lapis sarawak yang beliau jual. Ini katalog yang beliau bagi pada saya.








Banyak kan yang beliau jual. Berminat nak beli? Boleh emel beliau di elydalyla@hotmail.com. Kalau ada sebarang pertanyaan pun, tanya lah beliau.

Saya nak rekemen beberapa jenis yang orang terdekat saya suka.
Mak saya sukakan kek lapis sarawak berempah (kod A11)
Z sukakan kek lapis sarawak india (kod E2)
Saya sukakan kek lapis pudina (kod A23)
Saya rasa kek lapis coklat cheese pun sedap juga (A16)

p/s: Maaf ya, saya terlupa saiz dan harga untuk setiap kod. Nanti saya update semula ye~

2 komen:

Ungu Violet berkata...

whoaa...rambang mata nengok..
bez2..

syiela berkata...

aduss... nampak sedap!