Khamis, 14 Julai 2011

Sebab pen je kena marah

Salam pembuka bicara..

Otak saya pagi ini macam berserabut sungguh semata-mata tak jumpa pen hitam saya. Hari ini saya uruskan perjanjian PTPTN yang baru itu. Tiba-tiba, pen itu hilang pula. Sebab sudah agak lewat untuk pergi, saya terus keluar dengan kelam-kabut dan terlupa sesuatu.

sumber: google

Selalu saya akan miss call Z sebelum pergi kerja tapi hari ini saya lupa. Z memang akan sampai tempat kerja awal 30minit sebelum start kerja. Tapi hari ini, 30 minit sebelum start kerja baru dia pergi ke tempat kerja. Akhirnya, dia masuk office lambat 10minit hari ini. Dan sekali lagi, saya dibebelnya selepas semalam. Semalam saya pun kena marah bebel dengan Z sebab bagi orang pinjam duit yang mana kami simpan untuk majlis perkahwinan kami. Dan duit yang saya bagi pinjam itu telah digunakan untuk tampung kos perkahwinan orang lain. Memang lah dia akan marah bukan? Tapi... saya memang berhati lembut. Apa boleh buat~

sumber: google

Macam mana sekali pun, otak saya masih memikirkan pen hitam saya yang hilang itu. Mana saya letak?? Jerebu pula makin teruk je gaya ye~

xoxo

1 komen:

Tanpa Nama berkata...

Hehe akibat baik hati sangat...tapi xpa berbuat baik pasti dibalas dengan seribu kebaikan.... :)

Segmen : Gadget Kesayanganku