Khamis, 21 Julai 2011

SEGMEN MARI MENAMBAH FOLLOWER

Salam pembuka bicara..

Lagi satu segmen yang saya baru join. taraaa...

dari luna lanun,

SYARAT PENYERTAAN:
  1. Buat satu entri bertajuk: SEGMEN MARI MENAMBAH FOLLOWER - done
  2. Letakkan header blog LUNA LANUN. - done
  3. Linkkan kepada entri ini. - done
  4. Siap entri?! Letakkan link entri anda dalam ruangan komen di bawah. - orait

TARIKH TUTUP:
  • 25 JULY 2011
Jom join!

xoxo

12 komen:

Mitch berkata...

singgah sini dari segmen luna lanun.. hehhe

Panggilan Hangit Hot.fm

Zahirah berkata...

singgah sini dari segmen luna lanun. hehe. salam perkenalan~ :D

dhiera zainudin berkata...

terima kasih semua~ saya sudah melawat helmi dan hira..kejap lagi saya singgah ke izzati liyana's blog ok!

duniaanita74.blogspot.com berkata...

asalamuaikum...salam singgah dari segmen LUNA LANUN...kak ita dah follow..nanti singgah dan follow blog kak ita..TQ

"Aku"....Nurul Azren berkata...

woott... woott...
cik reen singgah sini dari blog luna lanun. .. sudi2 la datang melawat dan follow belog2 cik reen jgk...
love yaa...

Asri ali gur berkata...

singgah sinidari segmen lunalanun my blog

Golden Rose berkata...

singgah dari bloh lunalanun....

http://thegoldenrosereturn.blogspot.com

SiPenaHitamPutih berkata...

salam kenal :)

Marina berkata...

marina datang membacer di sini...salam perkenalan..

http://marinafazli.blogspot.com/2011/07/segmen-mari-menambah-follower.html

dhiera zainudin berkata...

terima kasih ye semua..kejap lagi saya melawat kamu pula ye~

Azza Azman berkata...

Hai dhiera.... saya datang dari blog LUNA LANUN untuk mencari kenalan baru. Singgah sini dan terus follow. Blog Chempaka Sari dah jadi follower yang ke 386. Jemputlah datang ke blog saya ye di azzaazman.blogspot.com. Semoga kita menjadi blogger yang support antara satu sama lain.

Xoxo, chempaka sari…

PETUA UNTUK BLOGGER BARU KHAS UNTUK MU
http://azzaazman.blogspot.com/2011/06/petua-teknikal-nak-orang-lain-komen.html

dhiera zainudin berkata...

terima kasih cempaka~ saya pasti lawat kamu!