Jumaat, 29 Julai 2011

Segmen Cuci Mata

Salam pembuka bicara..

Kali ini saya nak join segmen yang dianjurkan oleh AsRiRaYRoCK pula. hik.


Saya tahu segmen ini pun sebab berblogwalking ke blog beliau lah. Sehingga hari ini (29 Julai 2011), saat saya menulis entri ini, follower saya ada 394 orang. Tak ada lah hebat mana saya berblog sebab sekadar suka-suka saja. Sebenarnya, saya dah start berblog lama dah tapi mula aktif berblog bulan November tahun lepas. Sebab masa ini saya sudah habis belajar jadi tak perlu fokus sangat dengan FYP la presentation la apa lah kan~ Oh ya, saya perempuan ok!

Kamu nak join? Nak tahu syarat-syarat nya?

1) Buat entri bertajuk : Segmen Cuci Mata
-> Dalam entri tersebut korang letak link blog dari mana korang tahu segmen ini
-> Berapa jumlah Follower yang korang ada,tuliskan tarikh hari ini sekali….
-> Bila korang start berblogging?
-> Jantina korang?

2) Letakkan banner diatas berserta link segmen ini
3) Siap semua ..Linkan entry korang kat komen ini….

Saya copy dan paste sahaja syarat-syarat tu dari blog beliau. Happy blogging kawan-kawan!


xoxo

4 komen:

Asri ali gur berkata...

terima kasih dhiera sudi join segmen ini ^_^

dhiera zainudin berkata...

welcome asri~
thanx juga sebab segmen mcm ni~boleh kenal2 dgn blogger lain~

ifwat berkata...

yeah, cuci-cuci mata :D

Oh Lady berkata...

cuci cuci jangan xcuci yea...