Rabu, 30 Mac 2011

Tak pergi MATTA FAIR pun tak apa. Sini pun ada murah!

Salam pembuka bicara..

Ada sesuatu yang menarik perhatian saya semalam.


Yang menarik, pakej MATTA FAIR masih lagi berjalan walaupun MATTA FAIR sudah lama melabuhkan tirai. Kali ini lagi mudah sebab tak perlu pergi ke mana-mana tempat. Hanya menggunakan kemudahan di hujung jari sahaja.

Macam sangat murah lah pakej ke Bali itu. So, untuk kamu yang berminat, sila lah ke laman sesawang ini. [klik sini]

Air asia buat sale lagi! Tapi bukanlah sale yang super duber cheap sangat sampai saya berebut untuk beli. he. Kali ini tidak tamak.


Cuma sesuatu yang perhatian saya adalah Krabi dan Jakarta.

Saya akan ke Jakarta sebelum kawan saya di sana habis belajar. Dan saya tunggu review kawan saya yang akan berhoneymoon di Krabi.

Oh, excited. Mak saya kata duit saya banyak habis sebab berjalan. Z kata tak reti-reti ke nak simpan duit lebih ke?

Dan kemudian saya baru teringat yang saya ada beli tiket ke Tawau sebab nak pergi melawat baby abang angkat saya di sana. Bulan ini baby boy itu sudah berumur 6 bulan. *Sorry lah adik, akak lupa lah. Nanti adik balik semenanjung, akak belanja makan ais krim ea.*


Ada sesiapa nak pergi Tawau besok, saya ada tiket ini. Tiket ini saya beli RM15 saja pergi dan balik.

xoxo

2 komen:

Unknown berkata...

byk yer berjlan..best giler

dhiera berkata...

sementara berkesempatan ni haruslah berjalan~