Jumaat, 4 Mac 2011

Festival Pengantin

Salam pembuka bicara..

Cuti sekolah sudah dekat. Undangan majlis perkahwinan pun makin bertambah. Tak pasti saya sempat untuk penuhi semua majlis atau tidak.

Bagi yang akan berkahwin, selamat pengantin baru.

Hari ini sehingga ahad, 4 - 6 Mac ada festival pengantin di MIECC, Seri Kembangan. Kawan-kawan saya semuanya excited untuk pergi. Maka, saya pun terjebak sama lah. he

Jom ramai-ramai kita meriahkan festival ni.



Maklumat lanjut, sila klik sini.

xoxo

p/s: oh ya, jangan lupa tekan nuffnang saya kat tepi tu. saya tengah kumpul duit kahwin ni. terima kasih


4 komen:

ieda berkata...

seronoknya .. kalau akak berpeluang utk tgk sure pergi .. cuci2 mateee ekekek

shahjiehan berkata...

aik..camne bleh terlibat nih???wah... nk g jugak!!

dhiera berkata...

@kak ieda: tu la..saya pergi pun sekadar nak cuci mata je.

dhiera berkata...

@shahjieham: jom la pergi ramai2..tapi saya tengah membayangkan flyover lepas ktm serdang mesti tgh jam~adoii