Ahad, 28 Ogos 2011

Persiapan raya di SOGO KL

Salam pembuka bicara..

Hari itu saya ada buat entri suasana shopping di Shah Alam kan? Tapi tak ada gambar jualan gudang bukan. Kali ni nak tunjuk gambar masa jualan gudang dulu.


Suasana shopping di SOGO KL pula. Memang terlampau banyak orang kat sini.


Ramai kan? Saya jadi stress. Tapi memandang Z nak beli juga jeans ikut je la. Hasilnya kami berbuka minum air dulu. Pukul 8 lebih baru cari makan. Kemudian jumpa A&W. Jadilah makan kat situ.


Harga makanan standard fast food la kan? Saya dan Z semuanya RM26. Gambar di atas adalah saki baki yang tak habis makan. he

Salam lebaran. Nak keluar cari barang sikit. da

xoxo.

11 komen:

IMANSHAH berkata...

Sebelas bulan kita kejar dunia,
Kita turuti nafsu angkara.
Sebulan penuh kita berpuasa,
Kita bakar segala dosa.
Sebelas bulan kita sebar dengki dan prasangka,
Sebulan penuh kita tebar kasih sayang sesama.
Dua belas bulan kita berinteraksi penuh salah dan khilaf,
Di Hari suci nan fitri ini, Kita cuci hati, Kita buka pintu maaf.
Selamat Hari Raya Idul Fitri, mohon maaf Zahir dan batin...

cik pha berkata...

salam syawal yer dhiera maaf yer andai terasa ke apa heheh sori yer =)

budak kacamata berkata...

cbuknyer shopping..hukhuk..btw, kad rayer dh sampai..thanks a lot yer.. refer entry penghargaan tuk diera kat cni..>>
http://stylostylishmemories.blogspot.com/2011/08/thanks-diera.html

Dr. Ben berkata...

meriah sungguh!

Ezad Skytech berkata...

hari2 terakhir shopping mmg sesak dengan lautan manusia la sampai macam ni..hee~

Ungu Violet berkata...

sume sopping last minit...

salam Aidilfitri dhiera...:)

muhamad hanif berkata...

wehwehweh,


aku nak mintak maaf juagklah tautau, terberak merata-rata ke kan.


HAHHAHAHHAHAHA

muhamadsufian89 berkata...

sogo memang penuh. minggu lepas pegi nak jalan pun kena berhimpit-himpit. terus keluar lepas tu tak jadi nak beli kat sana. huhu.

selamat hari raya ye. :)

norsharmila berkata...

tokey shppg mall la yg sukeee. hee. penuh je bila dkt2 raya ni

Nani Zuliana berkata...

rasanya sogo dan area sekitarnya bukan tmpt shopping akak... pasal baba akak tak suka gi sana. sesak... trpaksalah gi shopping jusco or KLCC or sekitar ampang aja... tak larat katanya... erkk... salam lebaran

.izzati liyana. berkata...

mcd lagi murahh. standard 2 org tak sampai rm25 pon kalau amek set dia tu jeh.

sogo mmg selalu org ramai. bkn raya je. kalau ada sales. pehhh.