Ahad, 7 Ogos 2011

Word lots Sunday

Salam pembuka bicara..

Saya mula bosan dengan template yang lama. Dan kini saya kembali kepada template yang lagi simple. Tak ada slide macam dulu. Simple is me. Sedang berkira-kira mahu atau tidak meletakkan header. Mungkin buat kali kedua blog ini akan mempunyai header. Dulu-dulu, masa mula berblog, blog ini memang ada header tapi sejak aktif semula berblog, saya malas nak letak header. Tak tahu kenapa.

Tapi saya masih mengekalkan warna putih. Saya suka color putih. hiks

Any comment just drop pada kotak komen ye.

Dah lama tak jenguk nuffnang. Sekali tengok ada 1 BE yang menjadi ME. Sekarang tinggal 1 sahaja BE yang sedang berlegar-legar di blog saya. Rajin-rajin lah tekan, boleh tolong saya kumpul duit untuk kehidupan selepas kahwin. hiks.


Hopefully, iklan Maxis NYC Music itu akan kekal lama dalam blog ini. Blog picisan macam blog ini, mana lah nak dapat BE banyak-banyak. Sekurang-kurangnya yang satu itu diharap akan kekal berlegar.

Owh, ya. Saya ada watermark yang baru. Mungkin yang sama juga saya akan guna untuk header nanti. Gigih ni saya buat sendiri. Tak pernah, tak pernah saya serajin ini. Bila ada mood, macam-macam nak buat kan?

xoxo

9 komen:

Ungu Violet berkata...

wahh...beznye dh dpt duit raya...ungu x bubuh tabung lg..
x tau nk buh mana satu...ceh!

xper2..ari2 ungu klik tabung dhiera..bg dwet raya lg...hihihh

dhiera zainudin berkata...

@ungu nak pilih yg mana satu? hiks..

btw, thanx ya~

cik pha berkata...

takpe slow nt daptlah BE tu =)

NuReLLe berkata...

hee..i sekali je dah cashour nuffy..lepas tu terus curang ke advertlets..:P

cik dila berkata...

BE tu ape sebenarnye kak? Tak pernah nak faham benda nih. haha..kesian tak..

Unknown berkata...

good luck :)

Student uniSZA berkata...

semoga dpt duit yg banyak2 .. ti boley lah kasi duet raye kat CM .. kekeke ~

acu tera tgok sini :

http://cahayakeharumanku.blogspot.com/2011/08/kongsi-resepi-black-pepper-steak-puding.html

Admin berkata...

x penah dapat pon..isk3..

Izzati Liyana Sabri berkata...

masih untung lah boleh dapat. ramai yang tak pernah dapat langsung. :)