Rabu, 25 April 2012

WW : kejayaan seorang mahasiswa

Salam pembuka bicara..


Elemen sebagai mahasiswa haruslah ada "lihat kotak merah"




Rahsia kejayaan untuk semua - sila lihat kotak merah




xoxo

6 komen:

♥ Cmª shIemª♥ berkata...

"it's not how good you are,it's how good you want to be"

Zakia berkata...

saya rasa bila seseorang tu dah bagus, benda2 lain seperti tampan,cantik, berbakat pula menonjol. contohnya pemain bola sepak, bila dia terkenal sebab dia hebat,tak hensem pun nampak hensem..hehe..just my opinion :P

Hanie Dew berkata...

kadang mmg keinginan yg kuat dpt menjadi pemangkin. ada org mmg dikurniakan bijak dan hidup senang. tanpa elemen ni pun bole success.tp bukan atas usaha sendiri.

ada orng takde kurniaan bijak dan takde hidup susah,elemen yg wujud mungkin atas rasa mahu keluar dari kempompong hidup yg susah. nak ubah nasib keluarga. dan etc...

mama aini berkata...

assalam dhiera..maaf baru arini dpt jenguk dhiera..mama tak sihat aritu..ehem betul.semua elemen diatas penting buat semua mahasiswa ataupun bekas mahasiswa..

Afzainizam berkata...

Keinginan mengatasi segalanya.... kalau nak berjaya perkara asas mesti ada ilmunya

Sesiapa hendakkan dunia, maka hendaklah dia mencari ilmu dan sesiapa yang hendakkan akhirat juga perlu menuntut ilmu. Jelas di sini, segala kebahagiaan yang ingin dicapai sama ada di dunia atau di akhirat, tiada yang lebih utama melainkan dengan adanya ilmu yang luas

jadilah mahasiswa yang memberi manfaat dan bermanfaat kepada semua
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
sport rim rs watanabe

Apple Pink berkata...

:)