Rabu, 11 Januari 2012

WW : Cinta manis

Salam pembuka bicara..

Siapa tahu kat mana kampung ni??


xoxo

21 komen:

syaz@rozelt berkata...

dekat karak pahang kan? (hasil google..hihi)

dhiera berkata...

@ syaz : anda yakin?

Cikpuan rara berkata...

wahhhh xpenah dgr nama ni.

CintaZulaikha berkata...

erkkk, tak pnh dgr pon nama dia

ciksusu berkata...

aritu msuk mjlh 3!!

KhaiRin - anies berkata...

sik baik cinta manis...bkn cinta berahi (nama lama bg pantai cahaya bulan @ kelantan)

sweethOneY berkata...

sweetnya nama dia. tak pernah dengar

ashrafi berkata...

Assalamualaikum.

Menarik. Di negeri saya (Sabah), di dalam daerah Tenom pula ada nama kampung Cinta Mata.

Salam ukhuwwah.

♥cmª shIemª♥ berkata...

tanye kat member td die ckp kat karak pahang..betul x??? :p

dhiera berkata...

@ cikpuan rara : unik kan nama kampung ni?

@ cintazulaikha : saya baru tahu bile sampai sini

@ ciksusu : masuk majalah 3 ada ape ea? dush..

@ anis : eh, ye la.. masa sekolah rendah dulu nama dia pantai cinta berahi!!

@ sweethoney : cinta cintun gitu~

@ asgrafi : really?? cinta mata pun sedap jugak. hai orang sabah!

@ cma : eii, tak aci. hehehe

~SaL IjOu~ berkata...

agak2 nak berjumpa cinta manis boley menetap di kg ni la ye dak~ hehe

Myra Jay berkata...

Cinta manis adalah terindah :)

J.Syazwana berkata...

fuyohh tak pernah dengar lah pulak.
sape lah yang bagi nama kampung tuh kan.
hehehe

aReLaN berkata...

hahahah...xpernah dgr pon.

mama aini berkata...

he2x..kat(bentong) Pahang ke?.hukk2x..kalau bercinta kat sini mesti semuanya jadi manis..ha2x..

cik pha berkata...

wahh hebatt bebenor kampung nii mestii semuanya manis manisa dan suka bercintaa hehee

Kancil 8349 berkata...

memang manis cintanya kat sana...kat Papar ada nama Kampung Buang Sayang

Juliet_iRa~" berkata...

heee..xtau la k.dhiera..;p

pss : xtau lagi sek mn kak..huuu

ciK LyndaWawa berkata...

eh..kat mane kampung cinta manis ni....

littledolphin berkata...

er.maaf tak tahu.

sudi bagi jawapan? (;

p/s a'ah mak saya asal phils

Afzainizam berkata...

kampung ni menuju ke karak seingat aku lahh

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip tersalah isi minyak kereta