Sabtu, 1 Januari 2011

Ulang tahun yang terlewat

Salam pembuka bicara..

Selamat tahun baru semua..

Entri berlian adalah entri berkala..Sebenarnya takut tak sempat nak publish sebab tak sabar-sabar nak minta Z baca. (actually, dalam usaha membodek disebabkan Z mahu belikan sebentuk cincin untuk saya. he) Tapi Z yang semalam balik ke kampung di Pahang sehingga waktu saya menulis entri ini, dia sedang sibuk bermain game dengan adik dia. Ee..stress betul. Saya diabaikan okeh?! Merajuk.

Entri berlian itu saya kongsi hasil dari pelbagai sumber dan bertanya pada orang yang lebih berpegalaman. Harap pada sesiapa yang berhasrat ingin kan berlian, jangan mudah tertipu ok! Info lain mengenai berlian akan cuba saya kongsi di entri akan datang.

Seperti yang saya maklumkan di entri ini, adik saya menyambut ulang tahun kelahiran yang ke 18 pada 31 Disember 2010.

Inilah budak kecoh tu yang bertanda bulat merah.

Antara hadiah yang beliau dapat adalah:


 Ini juga. Aku nak buka boleh tak?

Guna pos laju lagi

 Surat dari PTPTN pun ko dapat juga.

Entri ini khas buat untuk adik saya. hu.

xoxo

0 komen: