Sabtu, 8 Januari 2011

malam pertama di ranau

Salam pembuka bicara..

Sambungan cerita perjalanan di Ranau dari [post ini], [post ini] dan [post ini].

Malam pertama di Ranau, saya berasa agak pelik sedikit sebab perbezaan waktu dengan keadaan di Semenanjung. Saya ingat kan sudah pukul 9 lebih tapi sebenarnya baru sahaja pukul 8.

Excited tak payah cerita lah. Memang keterlaluan. Sampai nak makan pun rasa kenyang lagi.

Makan malam kami di pekan Ranau dekat 1 kedai makan ini. Banyak juga pilihan masakan tapi saya memilih untuk makan makanan panas. Itu pun share dengan member. Harga makanan standard macam kat Semenanjung je.

Then, shopping kejap cari bahan makanan untuk dijadikan breakfast. Saya cari roti gardenier tapi tak jumpa. Ada roti kunci kot tapi dalamnya macam sudah berwap. Maka, saya tak jadilah beli roti tapi beli cocoa crunch. hu.

Hari kedua di Ranau memang banyak tempat yang telah kami jelajah. Tapi saya cerita di entri yang lain okeh! Back to work.

xoxo

0 komen: