Sabtu, 29 Januari 2011

Blog Ben Ashaari

Salam pembuka bicara..

Bila tengok ramai blogger yang join, saya pun teringin nak join juga.


Soalan-soalannya:

a) Sila nyatakan berapa kalikah anda update sehari dan jumlah entri anda sehingga kini?

Buat masa sekarang setiap hari satu entri.
Jumlah entri sebanyak 175 entri

b) Kenapa anda berminat nak berada dalam blog list BEN ASHAARI?


Dengan berada dalam blog list BEN ASHAARI, saya boleh menambah kenalan dan saya sememangnya suka berblogwalking. Selain itu, sekurang-kurangnya bila ada orang yang membaca blog saya, saya dapat berkongsi ilmu yang saya ada. Sharing is caring.
 
c) Apakah perkara yang ingin anda lakukan sekiranya blog anda popular ?


Tak pernah terfikir yang blog ini akan popular. Tapi sekadar untuk berkongsi perkara-perkara yang saya rasa boleh dikongsi bersama.
 
xoxo
 

3 komen:

ieda berkata...

gud luck dikk
akak x joint punn .. ermm kenapa erkkk ??

dhiera berkata...

kenape akk xjoin? join la~

Miss Yaty berkata...

gudluck dhiera :)