Jumaat, 24 Jun 2011

Gaya tidur yang comel

Salam pembuka bicara..

Kesinambungan dari entri ini.

Ingat tak gambar ini?
sumber: google

Sesungguhnya, saya memang mengantuk ketika entri wordless wednesday itu. Saya mengharapkan dapat tidur dan buat kerja dalam satu masa yang sama.

Tapi hari ini, saya nak kongsikan gambar-gambar baby atau kanak-kanak yang comel sekali bila tidur. Semua gambar adalah dari carian encik google.

Mimpi apa la agak ye sambil tersenyum masa tidur

Owh, baby ni macam saya lah. Beza nya, saya tak gemar teddy bear tapi saya suka bantal peluk.

Eh, dia tidur stail katak. Kalau mak saya tengok mesti mak saya kata macam saya juga. Sebab masa kecil-kecil dulu, saya memang suka tidur macam gaya katak. Paling tak suka, bila kena ejek suka kencing malam. *sigh*

Ngigau apa lah sampai tergelak macam itu.

Macam syok gile la dia ni tidur.

Penat sangat main makanan sampai tertidur di buatnya. Tapi saya rasa dia ni baru lepas mengamuk tak nak makan.

Nape la tidur dalam kasut tu dik~

Garang ye la muka adik oi.

Ini kek ye kawan-kawan, bukan orang~

xoxo

0 komen: