Khamis, 26 Mei 2011

Keyword dari search engine

Salam pembuka bicara..

Tak pasti samada hari ini saya speechless atau saya memang nak merepek. grr

Semalam, saya melihat-lihat keyword yang pernah terterjah ke blog ini. Salah satu hasilnya adalah 'senyuman gadis jujur dan setia'. grrr. Nak tahu tips senyuman termanis ke?

Atau nak belajar macam mana nak kenal senyuman ikhlas? Maaf saya tiada tips untuk itu. Kalau senyum kat luar nampak ikhlas tapi dalam hati hanya Allah saja yang tahu. Mungkin senyuman itu macam ni kot.

Lagi satu keyword dari nuffnang adalah 'Nazihah Nasiman'. grr.. Kenapa nak cari dia? Kamu ada buat salah dengan dia ke? Baik gaku siapa yang cari.


Macam mana pula Nazihah Nasiman ni boleh sesat kat sini? Ok. Ok. Nazihah ni kawan terbaik saya. wee. Kamu buat dia seram ok masa saya bagitahu dia pasal hal ni? Mungkin sebab entri ini kot nama dia boleh tersesat kat sini. Entri di mana jiha mewakili UiTM dan dapat tempat ketiga dalam pertandingan mereka cipta application untuk telefon bimbit samsung. wee, best sangat dapat wang tunai dan smartphone daripada samsung juga. Buat saya rasa bangga dengan dia. *hugging*

Masa raya lepas, kami ada tangkap gambar dengan senyuman yang superb jujur. Nak cari ini ke? Jangan ok!

Persamaan kami? Dua-dua ada lesung pipit, dua-dua sama tinggi. Ada lagi tapi malas nak show off tak baik.

Ok lah, sambung buat kerja. Bye!

xoxo

0 komen: