Selasa, 27 Mac 2012

Ni nombor telefon saya

Salam pembuka bicara...


Malas tahap maksima ni. Semalam monday blues. Malas nak update padahal kerja tak ada pasal dah siap awal-awal. huhu


Suka dengan status FB ayah minggu lepas. Sebab terkena batang hidung sendiri. Saya tak ada kesemuanya.




Korang pulak macam mana? Ada simpan tak?


xoxo

17 komen:

LINDAHERY berkata...

semua ada...nom.tel polis pun ada... ;)

tok bomoh je xde...hahahahaa

Kakzakie berkata...

Sebab tak ada ketua kg kakak tak adalah nombornya yg lain tu kakak ada simpan dhiera...

CIK MAY berkata...

takde..huhu..

Hana Soffelia berkata...

Ada simpan no.jiran je. hehe

nabilah_2908 berkata...

alamak...keempat-empatnya saya tak ada....huhu...

Zakia berkata...

no polis & bomba saya takde,,yg lain ade

Aris Ariwatan berkata...

kelas betol status fb daddy ko sis...

aku xde langsung semua no tuh.tmbh2 menyewa gini :)

ciksusu berkata...

1. ada!! :)
2. xde :(
3. xde :(
4. ade2!! :D

Cik Lia Lomi berkata...

jiran sebelah ada simpan, tapi bapak Lialah yang simpan no nye..heeee

aReLaN berkata...

hohoho,,,memang takde langsung la nombor2 tu sume.aiyoo

LYAfrina berkata...

a ah la... xde pon nombor2 tu..tp no..jiran2 sblah rmh ada la

HeNRieTTa JoSe berkata...

checking checking....hehehe....jiran sebelah ada....sebelah satu lagi xde, macik bakang umah ader. tn rumah ada, balai polis ada...errr....laen2 xde...hehehe....

missSenget berkata...

takde satu pun....



hahahahahahaha,,,!!!

♥cmª shIemª♥ berkata...

hehehe...
xde..xde..xde.^^_

Afzainizam berkata...

nombor jiran ada simpan.. tapi no tok ketua kampung tak adenya dalam simpanan

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
masalah alternator kereta

mama aini berkata...

ehem..mama ada no jiran sebelah rumah je..hu2x..

Hanie Dew berkata...

1. takda
2. ada
3. ada
4. takda

kecemasan, dail 999 atau 112. hehe