Rabu, 21 Mac 2012

WW : tak faham lah!

Salam pembuka bicara...




Macam cakap dengan apa jerk!!!


xoxo

22 komen:

cik CT berkata...

x paham jugak..heheh

♥e'in♥ berkata...

okay, e'in yg pening skrg nie.. hehe

dhiera berkata...

@♥e'in♥
aha...kite tengok gambar ni pun kite tak paham~

dhiera berkata...

@cik CT
kite pun blur ni~

Juliet_iRa~" berkata...

haha komunikasi sehala ke ni?kuikui

kena bg gambarajah kot kat dia br dia faham..haha

budakijaupendek berkata...

tak paham langsung. haha!

FARA berkata...

Sama sama! Banyak kali dah neh study gambar tuh. Tak faham faham gak. Genius sungguh lah org yg buat cartoon neh, hehe

KhaiRin : anies berkata...

jd fenin lalat la

Woofer Storm berkata...

wa pusing sekejap kat sini^^

Ezad Skytech berkata...

erkk...teramat blurr ni..tak paham..huhu~

Afzainizam berkata...

eemmmm mungkin kiasan ajer mungkin cara kita menyampaikan sesuatu masej.. mungkin tak semestinya yang menerima itu faham dengan jelas... walhal ianya ada tulis dalam buku... so tak ada riaksi balas ditengah tengah... itu yang terdiam sambil berfikir

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy repair windshield kena batu

Hana Soffelia berkata...

Pun tak faham.. :-p

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

memang betol2 wordless... xpaham langsung ak... hahaha

asfira aminuddin berkata...

apa tuh babe? mmg miscommunication nie. :P

LINDAHERY berkata...

err x paham jugak ni

missSenget berkata...

a'ah...

tak paham jugakkkk... hihihi..

semutsengal berkata...

aku mana paham beb.

Hanie Dew berkata...

ape bende ni dhiera. pusing pusing bijik mata aku baca. tak paham.hahaha

♥cmª shIemª♥ berkata...

apekah??
lg x faham..hohoh

~SaL IjOu~ berkata...

err..apekah itu~~

amna berkata...

ada belajar ttg proses2 mcm ni sem lepas :)

Afzainizam berkata...

uihhhh salam bual bicara

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
masalah alternator kereta