Khamis, 15 Mac 2012

i'm back..

Salam pembuka bicara..


Broadband saya telah diaktifkan semula. Yeay!!!


Terima kasih pocket, jue dan lain-lain. Saya hanya buat 1 ayat yang saya nak reactivate balik celcom broadband saya dan bagi nama serta nombor telefon untuk dorang aktifkan. wuu... Sekarang rasa nak balik kerja cepat-cepat sebab nak blogwalking. Banyak cerita yang saya ketinggalan.


Baru tahu mama aini dah dapat menantu. Baru tahu pocket buat giveaway. Baru aja dah pregnant. Baru tahu yang kak anum pun dah terkena selesema macam saya. Owh, dah dekat seminggu saya selesema dan batuk-batuk.. Baru tahu kak lijah masuk wad. Tapi serius tak tahu apa jadah ye dengan pak sepul korang jue, hanie, anep. Tengok tertinggal macam-macam cerita.


Hai semua.. (lambai-lambai tangan)


google


Entri come back.  Entri yang sebelum-sebelum ni adalah entri autopublish kawan-kawan. Ada yang saya dah sempat nak blogwalking, bloghopping dan blogskipping. Yang belum saya terjengah tu, baru masuk gear 3 la kawan-kawan. Sorry ea. Lambat sikit.


xoxo

24 komen:

Ezad Skytech berkata...

hello2...welcome back..sambil lambai2 tangan...:D

Kakzakie Purvit berkata...

Welcome back dhiera... ada semangat baru yg kakak nampak:)

Izzatul Azma berkata...

hehe welcome back !

mama aini berkata...

assalam dhiera..maaf ya lambat lawat dhiera..ehem cuma majlis pernikahan sahajalah sayang,majlis resepsi pada 12 mei 20912 ni..majlis dibuat didewan bandar botanic klang..kat kws jusco bkt tinggi..harap dhiera dpt dtg..nanti emailkan address dhiera ya, mama nak anta kad.. aniyunus48@yahoo.com.. :)

cikguNae berkata...

helo helo...

saya dah lama tak bayar broadband ni...
malas dan segan bersatu

MAY berkata...

welcome3..;)

HeNRieTTa JoSe berkata...

welcome back....patut lew lamer xjengah umah rietta....hehehe....

☾SHiemaCMa786☾ berkata...

welkam back dear :)

Hanie Dew berkata...

hai...*lambai lambai*. welcome back bebeh!! lets rock!!!

hahah..err baru tau ko nak banjer aku chocolate indulgence. macehh..aku tunggu niii..

panda montel berkata...

welcome back dhiera. hehe

semutsengal berkata...

aja dah pregnant?


Err.

nabilah_2908 berkata...

seronoknya dia..hehe... ;)

welcome back.. :)

Hana Soffelia berkata...

Baru tau Dhiera aktifkan semula broadband. hehe :-p

Jue berkata...

wohooo! welkam *sambul tabur bunga kat ko hehehe


nsb dah aktif..kalau dak jadi beruk the band la ko kan hahaha

pak sepul tu psl pak sepul yg pelupa tp aku ngan anep episodkan dlm satu entry pastu update kat blog memasing2..lama2 nanti ko akn tau lah hahaha

gear 3 eh? xpe2..slow2..

#tetibe rs cam ni blog baru bile bc entry ko haha

nazirah berkata...

wah2 ni mmg entry come back betul ni .. yeahh nt terjah2 taw.. masuk gear 5 laju sikit heee

dear anies berkata...

welkam bek!

syafiqa berkata...

hehe.tak apa.yang penting
dah kembali.pasni bole la sakan update blogwalking bagai

J.Syazwana berkata...

saya pon takde mase sangat nak blokwalking sekarang. huhuhu. ni pon curik2 masa. kekeke

teha berkata...

hai hai :) hahaha !

Zura Tahir berkata...

kalau mood stil on xpe...hehe..

CintaZulaikha berkata...

selamat berbelog kembali...:)

Juliet_iRa~" berkata...

hye hye..;p

ptt pon snyap..

k.dhiera simpek tu tak ada stok lagi la..sorry ea..celcom xrealease lagi..xtau npe..

Afzainizam berkata...

woooo bestnyerrr

"Dia datang dengan lengang lengoknya"
"Dia datang dengan lengang lengoknya"
" Dia datang pap-pap-pap "

selamat berblog yerrr

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
tip jumping bateri kereta kong

Kasih Salina berkata...

haha..biasa la tu,dugaan buat diri masing2..