Jumaat, 25 Februari 2011

MATTA FAIR kembali..

Salam pembuka bicara..

Selepas habis promotion big sale dari Air Asia pada 27 Februari ni, MATTA FAIR pula akan kembali.

Pada kamu yang merancang untuk bercuti antara September 2011 sehingga Februari 2012, cepat-cepat grab tiket sekarang. Kalau agak-agak, ada kawan nak kahwin hujung tahun ini, boleh lah hadiah kan tiket penerbangan kat mereka. Saya pernah sekali je hadiahkan tiket penerbangan sempena perkahwinan kawan saya. Tapi hadiah ini tak boleh lah nak buat surprise sangat. Kena inform bakal pengantin sebab kita perlu nombor kad pengenalan mereka. hu.

Ada sesiapa tak nak hadiahkan saya tiket penerbangan bila saya dah kahwin nanti? he.

Kalau kamu suka berjalan-jalan seperti saya, kamu hars pergi MATTA FAIR. Sebab kat sini boleh dapat harga perlancongan dan pakej yang superb murah dari biasa. hu. Dengan syarat kamu harus pandai mencari!

sumber: ammboi.com

Yang tak berminat? Apa salahnya kalau anda berkunjung kesana terlebih dahulu. Kemudian tepuk dada, tanyalah minda.


Date : Mar 11 - 13 2011

Venue : Putra World Trade Centre (PWTC)
Kuala Lumpur Kuala Lumpur
Contact : Ms Aisya or Ms Salbiah
Phone : 60392876881
Fax : 60392876881
Email : salbiah@matta.org.my
Website : http://mattafair.org.my/

xoxo

p/s: jangan malu-malu tekan nuffnang dan HB saya. saya tengah kumpul duit untuk kahwin ni.

4 komen:

Unknown berkata...

dira! kte tgh angkat tgn tinggi2 ni. sila sponsor honeymoon saya. hehehe.

*kte mmg plan nak g, jom skali! :)

dhiera berkata...

alamak,cik ili. saya belum gaji la..
kamu la sponsor untuk saya pulak..he.
plan exchange hadiah krabi n labuan jadi taw!!

albalang berkata...

macam menarik je bende MAtta ni.. murah byk sgt ek?

dhiera berkata...

murah..biasanya saya ambil masa dalam 2 hari. hari 1: pergi untuk survey semua booth kalau boleh. balik baru figure out mana lagi murah n berbaloi. besok ye pergi lagi untuk booked pulak.
lagi jimat, kalau masa air asia buat promo free seat ke big sale ke. masa ni beli tiket dari air asia. lepas tu pergi matta, tinggal booked penginapan je.
*eh,panjang la pulak.he*