Rabu, 16 Februari 2011

Buletooth laptop ni disable, ada sesiapa boleh tolong!

Salam pembuka bicara..

Minggu lepas adalah minggu yang sangat padat untuk saya. Apa kes cerita pasal minggu lepas? Maaf ini entri yang lupa untuk di publish. Balik rumah dah penat. Malam tidur awal.

Bila Z nak tidur dulu, saya sibuk-sibuk tak nak bagi sebab saya tak ada istilah tidur dulu. Ok. Tipu. Saya selalu tidur dulu sebelum Z. Saya tak pernah keluar kenyataan, 'Ok lah nak tidur dulu'. Never. Tak pernah. Sebab selalunya saya akan tertidur. Bila bangun pagi, saya akan jumpa mesej yang hampir separuh ditaip atau mesej yang tak sempat di hantar atau mungkin ada beberapa sms atau ada beberapa miss call. Tapi sekarang Z dah pandai, sekali je call kalau tak angkat memang sah tidur.

Saya selalu pesan pada Z, bila balik dari main badminton, call saya. Tapi kalau tak angkat itu memang sah-sah tidur lah. Besok pagi Z akan membebel sebab suruh call tapi tak angkat. Lepas itu kena tahan telinga sebab Z selalu pesan kat saya, jangan silent hp tapi saya tetap nak silent. Malu lah kan kalau asyik handset kita saja ada bunyi. Kan kan?

Kalau handset hebat sangat dengan berteknologi tinggi, tak pe lah nak pasang bunyi. hu.

Tapi minggu ini, saya jadi tidur lambat sebab saya nak habis kan baca novel ini.


Maaf ya! Webcam laptop yang macam cap ayam.

Novel ini sangat sweet~ Mood: berangan. Kalau lah dapat pakwe pilot mesti best. Tapi pakwe engineer aka bos yang busy pun ok la.

Sebenarnya, banyak benda saya nak cerita tapi tak tahu kenapa laptop saya ini bluetooth dia macam tak boleh berfungsi. Kenapa ya?? Ada siapa-siapa tahu. Tolong saya!!


Bluetooth dan wireless dah on tapi kenapa dia masih disable? Macam nak enable kan?

xoxo

8 komen:

Zeanne berkata...

ada certain lappy yg kena buka button dia baru enable . taktaulah awak punya macam mana . hehe :)

dhiera berkata...

lampu bluetooth dah menyala. tapi tetap disable~

ieda berkata...

oh sorry dikk akak bab2 nie memang bute IT sikit huhuh

moga2 ada yg dpt menolong .. amin :)

Dda Ly berkata...

lappy per dik? sumtyme ade lappy tuh mmg tak plug in bluetooth kan? mcm lappy akak..:( mencik! huhuh

dhiera berkata...

kak ieda: hekhek..thanx kak.amin

kak dda ly:a'ah kak~tapi sebelum ini memang bluetooth tu tak ada apa-apa masalah. boleh guna je. sejak menjak ni je tibe-tibe nak manja lebih~

faes redzuan berkata...

minx baru la tu..mayb driver ilang kot..hihihi..lappy model ape nek?

sn02k berkata...

maap,xdpt nk tlg sbb xbpe nk tau..gd luck!

dhiera berkata...

paes: manyak cantik~pokai akk nanti~hakhak...td taye kat buchen, buchen pun cakap maybe driver ilang~die suh cari driver utk bluetooth 2 n install sendiri.adoi~

sno2k: huhu..trimas kerana prihatin!!