Rabu, 23 Mei 2012

WW : stress

Salam pembuka bicara..





Saya dah stress kerja banyak gile! Saya dah stress tak dapat nak blogwalking macam biasa! Arghh....


xoxo

19 komen:

MAY berkata...

hihi...ade keje ok la..org takde keje lg stress...

cm pun seperti anda..rasa nak benti keje je ni!!!

pena rozie berkata...

sabar3...

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

huhu..sabar2..jgn stress2..dahulukan mana yg pnting dulu tau.. :)

Myra Jay berkata...

Sabar ye dear, jangan stress, tak elok untuk kesihatan.. :)

Takpe pelan2 BW na :)

KhaiRin : anies berkata...

kalu ye pun stress jgn la geget lappy tu hehe

HeNRieTTa JoSe berkata...

uiks...jangan lew smpai ggit lappy tuh....

mama aini berkata...

ehem..tak dapat BW pun bolih jadi stress ke dhiera?..ha2x..

*wink* berkata...

waa..sma la...stress

Dylla Abas berkata...

erkk..?? jgn la stress sampai tahap nak lahap lappy tu ek :p

BP Boy berkata...

sabar2.. kot ye pon stress, jgn digigit laptop tu.. kang nanti langsung tak dpt wat keje.. hehe =p

BENA berkata...

cop !! dhiera . sekarang kerja dekat ane? ke dah pindah dekat keje baru ?

Cik Lia Lomi berkata...

sabo, sabo, sabo....jangan sampai makan laptop tu ya..heeeeeee

asfira aminuddin berkata...

hihi stress mcm dalam gambar tu ke babe? jangan jangan. amik coklat and makan. confirm hilang stress :)

Afzainizam berkata...

sabarrr sabarrrr ..... pasni kalau nak hilang stresss pi isi borang cutiii....

aku pon sibuk sangat kali ni tu yang tak dapat ziarah kamu sesejak ni...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy repair door trim kereta

cikguNae berkata...

bila stress saya jadi malassssss sangat... ishhhh

harap semuanya mampu diselesaikan dhiera

dyg berkata...

jgn byk stress nnt kna darah tggi pl..cool down..gud girll.. ^_^

ctk berkata...

sabr2....jgn gigit lptop tu smpai cmtu skali...hehehe


semoga semuanyer berjalan lancar k n jge kesihatan tu :D

Cik Anita berkata...

sabaq-sabaq..jangan stress sangat.. hee

NIZAM berkata...

kira blogwalking tu salah satu cara hilang stress la ye? hehe.