Isnin, 28 Mei 2012

Album tunang (baru reti update!)

Salam pembuka bicara...


Tak sempat nak update cerita terkini. Tersangat busy sekarang. Lagi-lagi tempoh masa tak sampai 100 hari lagi. Nah tengok album masa bertunang 6 bulan yang lepas. Sekarang, tinggal 88 hari! Tiba-tiba, nervous tengok nombor tuah (bagi orang cina).




xoxo

13 komen:

pena rozie berkata...

harap semuanyer selamat...

Zakia berkata...

wah nice..bagus la buat animated mcm ni..takyah nak scrol sampai ke bawah..huhu..anyway mesti cuak kan nak bergelar isteri

KhaiRin : anies berkata...

cantik!

Hana Soffelia berkata...

Lor.. nak khwin br tnjuk gmbr tunang.. grrrr.. hehe

HeNRieTTa JoSe berkata...

wah...chantek la dhiera....

Kakzakie berkata...

Ok... cantik-cantik. Tumpan gembira juga. Tapi itulah lama betul menanti. Sekarang ramai yg guna warna hijau kan... ada yg hijau muda, ada yg tua, tapi yg nyata hijau...

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

temanye ijaukan..?
cantik kamu..berseri... :)

Rtp Farra Arisha berkata...

sis dah bertunang ya? and you'll be getting married soon, aren't you? btw hopefully everything will be going well with you! amin...

Juliet_iRa~" berkata...

photobook ek k.dhiera?hee..nice!

ammar ada gak dlm tu..haha menyelit je kerja dia..haha

aReLaN berkata...

88 hari????adakah tarikh kita sama nanti???hohoho

mama aini berkata...

ehem kejapnya masa berjalan..tau2 nanti tinggal 8 hari je..dah ready semua persiapan tu?..he2x..

Hanie Dew berkata...

weeeee....akhirnya boel jugakkitrg ni tgk gambar tunang ko..

anda sudah bersedia utk menjadi raja sehari??.. =)

Afzainizam berkata...

wahhhh dah dapat numpang sekaki tengok album pertunangan ko... haiii macam dah tak lama lagi nak hari kawin ni....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy spray paint caliper brake disk kereta