Sabtu, 30 Jun 2012

Dapat voucher dari Groupon!!

Salam pembuka bicara...


Dapat emel dari groupon.




Dorang bagi voucher RM 10 tapi kena redeem sampai besok sahaja. Cis.. ampeh la. Bagi la lama sikit timeframe ye. Dah la baru je beli promotion cetak gambar. Ni yang rasa nak grab promo photobook pula ni~ errr... Rasa nya promo photobook dah expired la. Patut ke tak ye guna? RM 10 je pun~


xoxo

12 komen:

cik mun berkata...

ap ni???huhu

mama aini berkata...

ehem..dah guna ke voucher tu?..tahniah dpt voucher !!!

HeNRieTTa JoSe berkata...

klu perlu guna la....klu xperlu, xyah guna...t jd pembaziran plak...sebab rm10, belanja lebih dr itu...tu nama dia..,taktik perniagaan....tp klu nk guna utk album kawen dhiera pe salahnya....xde la bzir....

Afzainizam berkata...

Yupppp RM 10 je tuuu... rasanya tak yah lahhh... bila fikir balik mungkin ni startegi pemasan diorang kot....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy pemasangan lampu daylight

HazyIsle berkata...

congrats 4 the voucher..susah nk dpt tu..hehe

Sufia Mahzan berkata...

I love voucher!
tp sekejap je tempoh..ape lah kan?

amna berkata...

rm10 shj, mcm x brblui.. tkut2 brg yg kito nok tu jauh lbeh mahal :(

haz berkata...

sy pn dapat hari tuu.. rm20 voucher. then redeem 2 cup Austin Chase. nyum nyum~ heheh ^^

BP Boy berkata...

untung la dpt voucher.. hehe
err nak tanye tp don't judge me tau.. groupon tu ape ek?? hahaha... slalu dgr tp tak tau pon ape..

Cik Anita berkata...

guna-gunaaaa! beli pape yg murah kat groupon tuuu..tp ada ke bawah rm 10? hehe

Jue berkata...

hr tu aku dpt tp sbb bz nye psl..alu lupa nak redeem huhuhuhu sdih2 sbb hr tu nak amik yg photoshoot tu huhu

Hanie Dew berkata...

kenpa aku tak dpt pungg..
naakk..

weh ko guna la redeem body shop coco butter hand lotion yg RM10 tu.