Selasa, 12 Jun 2012

Bunga stokin

Salam pembuka bicara..


Baru belajar buat bunga stokin. Rupanya tak susah pun nak buat bunga ni. Kejap je siap. Tapi memandangkan saya asih baru belajar, nak buat pun masih terkial-kial lagi. Nasib belajar buat dengan kawan sendiri.



Bila tengok balik, kreatif jugak saya rupanya~ hek


xoxo

22 komen:

ciksusu berkata...

wah cun dhiera buat ;)
kte pon buat bunga stokin untuk bunga telur ;)
men bantai je buat guna imaginasi..haha

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

seb bek la nampak la jugak bentuk bunganye... haha..

♥e'in♥ berkata...

leh ajar kite gak? hehe

HeNRieTTa JoSe berkata...

chanteknye....xpernah buat bunga stoking....xtaw buat pown....bunga tisu taw ler..

Hanie Dew berkata...

owhh..rajin nya buat kraftangan. kalau aku,tah jadi ape tah..tangan keras.hahahahaha

sweethOneY berkata...

wah pandainyaaaa

KhaiRin : anies berkata...

bleh bukak butik ni dhiera ;-)

nazirah berkata...

wah bestnyeee nak belajar jugak bole? :)

mizzura berkata...

wakaka...kalo lagi rajin and kreatif bole bikin bisnes ginih..haha...nak buat untuk bunga telur ke tuh..

Jemput baca,
Madagascar 3: Europe Most Wanted

mama aini berkata...

assalam dhiera..cantik bunga stokin tu..mama tak tahu buat pun..hu2x..

cik dila berkata...

cantik,boleh buat tutorial. hehe.

Pocket berkata...

tengok ke tajuknya ingatkan bunga stokin lelaki. stokin lelaki buat bola buleh la kan heheheh

tapi cantik!!
tu kalau tukar kaler stokin tu jadi pink ker purple, mesti lagi meriah:D

Zakia berkata...

wah persiapan nak kahwin ni..dh dkt ek

syafiqakarim berkata...

kekeh.bole amek upah nih

hazfee berkata...

dah siap2 nak kawen la ni. hehe.

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

klu dah kreatif tu mmg menjadi..cma?? hahaha..mmg tak le..

J.Syazwana berkata...

wah hebat !
hehehe

preparation nak kawen ni kan.
:D

ctk berkata...

kenapa nama bunga stokin??hehe

Kancil 8349 berkata...

terbaik...mesti payah mahu membuatnya nie kan

cik mun berkata...

cantekla........

aReLaN berkata...

cantik.tapi kenapa nama dia bunga stokin????hmmmm

Afzainizam berkata...

cantik lah tu bunga stokin ni kalau buat bebetul buat bunga pahar mmg cun dan unik... sekuntum bunga telur kain stokin ni kalau kat kedai pengantin rasanya dekat-dekat RM 6.00 sekuntum klu nk beli ni... kalau nak beli sepahar pon kena banyak duit melayang tau...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy spray paint caliper brake disk kereta