Rabu, 27 Jun 2012

Sini ada kerja kosong

Salam pembuka bicara...


Ada sesiapa yang mencari-cari kerja kosong tak?


Dekat department saya ada 3 kekosongan untuk position Quality Engineer. Ada sesiapa berminat? Yang penting ada degree. Apa-apa bidang pun ok tapi kena sanggup belajar la dari zero la. Kilang saya mengeluarkan sarung tangan nitrile terutamanya untuk medical glove. Kilang ni di Klang ye.


Tugas kerja nya senang sahaja. Buat siasatan bila ada komplen dari customer dan buat inspection. Ala, senang je la. haha.


Kalau ada yang berminat nak try, hantarkan resume kepada saya ye : nadhirah@gxcorp.com.my


xoxo

16 komen:

☾SHiemaCMa786☾ berkata...

yeah..peluang keemasan utk mereka yg ade degree..
cma nan hado :)

::Aja:: berkata...

senang?kamu biar betul..ak nak apply tp mcm malas sebab malas nak pindah2.haha..
aku applykan utk husband je la ekkk..gaji leh demand x yang?ngeee

dear anies berkata...

kt mn tempatnya? dlm KL?

mama aini berkata...

assalam ..ehem ..amboi siap offer kerja kat sini..hikk2x..

HeNRieTTa JoSe berkata...

Thanks for da info....t rietta inform kan pada yang berminat....

Izzatul Azma berkata...

Saya sayaaaa errr bidang akaun pun takpe ke boleh mintak kee ? Ni kat Shah Alam kann ? Gaji best tak ? Sabtu keja tak? Ehh banyaknya soalan saya. hehee

Cik Anita berkata...

alamak macam nak...tp jauh lah bidang dia..sbb saya bidang bahasa..huhu

Tanpa Nama berkata...

wah..! bole tukar keje ni..hehe

aReLaN berkata...

ala...tak gitau awal2 lagi.kalau tak leh apply.hmmm

Afzainizam berkata...

EEEMMMM masalahnya degree.. kita orang semua ada SPM aje pon itu pon cukup makan....


Cari kerja zaman sekarang mmg susah.... EEEEMMMMM

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Story terbaru blog kami...
diy paintless dent removal

mummyrinazone beauty berkata...

siapa yang dok tak kejo n ada degree cepat2 ada org dah rekomen2=)

Linkerz berkata...

Blog walking, feel free to visit back!
http://linkz-it.co.nr/

Shila berkata...

eh, bestnya laaaa..!!


nk apply..nk apply..!!

Hanie Dew berkata...

oh.kat klang.bg org klang la apply. senang la dorg dpt tu ada recommendation dr ko kan. =p

MAY berkata...

diploma xde ke

Jue berkata...

ah down..br ingat nak cuba..trasa nak tuka aliran keja..penat asyik ikut boss ke sana ke mari haha