Selasa, 26 April 2011

3 perkara yang buat tersengih

Salam pembuka bicara..

Ada tiga perkara yang menggembirakan saya hari ini.

Pertama
Cuti saya telah diluluskan. hek. Itu pun nak kecoh. Maka, weekend ini saya dapat berhoneymoon dengan kawan-kawan saya secara aman dan damai lah. Sangat rindu pada kalian. hu. Sebenarnya setiap hari sabtu, saya memang bekerja tapi kerja half day lah. Tapi kan 2 Mei tu sepatutnya cuti tapi kami tetap kena bekerja. Masa itu, saya masih berhoneymoon lagi, tetap nak cuti.

sumber: google

Kedua
Z naik gaji. yippie! Boleh paw. hukhuk. Nak minta handphone baru boleh? Confirm kena lempang laju-laju. Ok. Rezeki orang nak kahwin boleh? Baru semalam Z kata nak buat part time, sekali hari ini dapat tahu naik gaji. wettt

sumber: google

Ketiga
Rupanya hari sabtu ini, saya akan ke Penang bersama Hajar, Ili, Sherin, Nida dan lagi sorang adalah surprise untuk kawan-kawan saya. Balik dari Penang mesti kena basuh kaw-kaw dengan Z sebab dia dah banyak kali cakap tak payah pergi. hukhuk

sumber: google
xoxo

2 komen:

kurus berkata...

wah2 beruntung nya dikkk :)
kalau akak paling best yg no 2 tuuu :))

dhiera berkata...

kalau abang akak yg naik gaji mesti akak bodek macam-macam kan?hek