Jumaat, 9 November 2012

Jemputan majlis bertandang

Salam pembuka bicara..


Hari ini genap 2 tahun saya kenal suami. Alhamdulillah, saya dikurniakan seorang suami yang cukup melengkapi hidup saya. Majlis bertandang minggu depan. Jadi, saya nak jemput kawan-kawan semua ke majlis bertandang saya jikalau sudi la.


Tarikh: 17 November 2012
Hari: Sabtu
Tempat: Felda Jengka 21, Pahang


Maklumat lengkap ada dalam gambar bawah ni.




xoxo

13 komen:

Kancil 8349 berkata...

cuti sekolah pasti kenyang makan nasi minyak...

HeNRieTTa JoSe berkata...

selamat bersanding....

PSS...sila ambil tag di blog rietta...hehehe...

dwaty berkata...

first time dengah majlis bertandang... hehehehe... selalu anniversary...

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam dhiera..

wah...tahniah dear & hubby..
alahai..kat jengka ke? huhuhuh..

semoga majlis berjalan lancar ye.. :)

Aila Fadhila berkata...

selamat pengantin baru.. org jengka juga ye...

QueeN TerataI berkata...

Selamat pengantin baru.. semoga berbahagia hingga ke akhir hayat...

cik mun berkata...

smoga majlis lancar ye..mun xbole dtgla..

Kasih Salina berkata...

salam dhiera..alahai akak jauh la nak perginya..kalo dekat tu blh la juga ye..

ctk berkata...

alhamdulillah...semoga kekal ye kak ...jelesnyer :D

mama aini berkata...

semuga majlis berjalan dgn lancar..amin..

rozeeta rashid berkata...

wahh nampak sgt lame gile tak datang blog dhiera. dah kahwin dah pun. hehe. tahniah!! =D

wan nurul hezrina berkata...

lama tak singgah blog dhiera=)oo majlis buat lambat ek..selamat kay=)

APAN berkata...

lme giler x masuk sini...sampai dah kawen dah tuan blog...entah2 pasni, dpt anak dah baru msuk balik...

papepun, tahniah sis