Sabtu, 2 Oktober 2010

Happy: 2, Bad: 1

Salam pembuka bicara..

Saya sentiasa nampak happy. Terima kasih kepada yang berkata-kata. Seolah-olah tiada masalah? Saya hanya senyum dan ketawa sahaja mendengarnya.

Mari saya betulkan di sini kawan-kawan. Senyum itu penting supaya dapat membahagiakan orang. Jadi,saya sentiasa walau apa pun keadaan saya. Nasib abang mamak kedai sebelah ini tak berinternet kalau tak mampos saya kena basuh dengan dorang nanti. ha. chill~

Post hari ini "happy: 2, bad:1". Cukup menggambarkan perasaan saya.

Kita mulakan dengan bad news la sebab berita best akan buat saya tenang.

Tapi patot ke dikatakan bad news. erm.

Yang pasti, saya takut kehilangan kawan. Seorang kawan yang unknowingly come into my heart. Ya,saya tak sedar bila berlaku dan saya ego. Ego itu yang memakan diri saya. Saya hanya follow the flow. Saya hanya ingin melihat apa yang akan terjadi. Tapi saya tak lakukan apa-apa untuk mempertahankannya. Sungguh saya terlalu percaya pada quote ini. If he comes back to us, he does belong to us kn???? Walaupun,emosi saya masih lagi dalam keadaan bercampur baur dan keliru. Saya tetap senyum.

Ya,saya betul-betul keliru. Nuta,,tolong aku!!

Ok. End story.

Berita happy aka best aka menggembirakan dan aka yang lain-lain.

Pagi tadi saya agak surprise bila seseorang lelaki datang dengan membawa anak kecil.

Uik,siapakah??

Dan saya hanya senyum bila dia memanggil nama saya. Saya mula konfius. Eh,ak tak pernah skandal dengan laki orang. hu.

Sebenarnya, saya tak nampak wajah lelaki tersebut sebab pancaran matahari yang menyakitkan mata saya. Rupanya, yang datang bersama anak kecil itu adalah cikgu saya. Cikgu ketika saya belajar di matrikulasi. Yeay!!! Saya sangat surprise. Saya tak sangka cikgu akan jumpa saya. Lagi-lagi,cikgu yang datang itu cikgu yang paling hot dan menjadi kegilaan ramai gadis di KMPk. Termasuk lah saya. Kami bersembang-sembang sementara cikgu menunggu trip bas beliau ke Ipoh.

Perkara lain menggembirakan saya adalah petang ini dan juga besok saya akan berlibur bersama rakan-rakan saya yang saya sungguh rindui. hu. Malam ini kami ingin mengimbas kenangan berpesta di pusat karoake. hu. Tipu. Kami akan berkaroake malam ini.

Lagi??

Besok kami akan beramai-ramai mengambil jubah konvo dan ber'pre-shoot'. Yeay juga. Sebab saya suka bergambar tapi saya tak menangkap gambar alaupun gambar sendiri. eh. Tipu jugak. Saya hanya suka menangkap gambar pemandangan. Sebab saya kan pencinta alam.

Oh,baru sekejap tadi saya ber'argue' dengan manager saya sebab beliau nak buang bateri ke dalam tong sampah dan saya tak bagi.

Ada lagi....

Selepas ber'pre-shoot' berlokasi di Putrajaya, kami akan makan di Seoul Garden. Ber'steamboat' dan berpesta.

Alamak,saya perlu ke bank. Daa..

0 komen: