Selasa, 5 Oktober 2010

5 hari lagi..

Salam pembuka bicara..

Post dulu saya ada bercakap tentang pre-convo shoot kn. Maka nya,hari ini saya nak update sikit pasal pre-convo shoot saya tu.

Seronok sangat sebab kitorang semua memang pandai bergambar. hu. Perasan tu.

Oleh kerana,saya tidak mempunyai kamera maka saya hanya dapatkan gambar-gambar pre-shoot itu dari ili dan hajar la. ha. Tapi yang ada dalam simpanan saya hanya satu sahaja setakat ini. Saya tetap nak tunjuk dalam blog ini juga sebab saya terlalu excited untuk berkonvo. Ini adalah kali pertama dan mungkin kali terakhir juga. Mestilah excited kan??


Kepada sesiapa yang merasakan dia adalah sahabat,kenalan,rakan,taulan,kawan atau member. Jemput lah datang ke Majlis Konvokesyen saya di Universiti Putra Malaysia pada 11 Oktober nanti. Kena bawa hadiah juga sebab boleh celebrate birthday saya in advance. ha.


0 komen: