Selasa, 26 Oktober 2010

cerita terkumpul..

Salam pembuka bicara...

Dah lama tak menulis di sini..Sangat rindu kan nya. Well. Tak tahu apa yang perlu di share di sini. Hidup kini agak sibuk dengan pelbagai tugas. Yang pasti, tugas ini seolah-olah tidak menggembirakan dan yang penting sekali, saya semakin bosan.

Ya. Saya sudah mula bosan. Dan kini merangka-rangka untuk berhenti dari meneruskan tugasan ini. Berikanlah aku kekuatan.

Sebenarnya, banyak perkara yang ingin diceritakan.

Ketika majlis konvokesyen saya , ada sesuatu perkara yang telah terjadi tapi saya sendiri tak ceritakan kepada mak dan ayah bagi menggelakkan kena brainwash. Saya memang pelupa orangnya. Dan benda yang paling penting, saya terlupa untuk pakai kasut ketika majlis konvo itu. Nasib saya memang rapat dengan beberapa junior. Opss..mereka adalah kawan saya bukan junior saya. ha. terima kasih buat Anim sebab bagi saya pinjam kasut anim k! Sayang anim.

Kebesokannya, saya ber'outstation' di Ipoh. Ketika ini,saya sengaja datang kerja lambat sebab hati saya tak rela untuk ber'outstation' ketika ini. Sebabnya, saya akan beritahu kejap lagi. Tapi serius sampai hari ini saya memang tak suka tinggal di sini. Ketika saya menulis ini, saya masih lagi di Ipoh. huaaaa.... Nak balik boleh??

Hari selepasnya adalah bertanggal 13 Oktober. Hari ini hari lahir saya. arghhhh... Di Ipoh lagi. Tak seronok. Terima kasih buat semua kawan-kawan yang menberi ucapan hari lahir. Saya sayang kamu semua.

Dah tahu kan sebab apa saya tak nak pergi ke Ipoh???

Lagi-lagi cerita....Saya tak larat untuk menulis kesemuanya.

Emosi saya kini... Saya sedih. Say homesick. Saya sick. Saya tak happy pun.

0 komen: