Isnin, 29 September 2014

Review: Seri Pacific Hotel

Salam pembuka bicara


Hari tu adalah program dekat PWTC selama 4 hari. Sebab saya tak familiar hotel-hotel berdekatan PWTC ni main booked je la hotel sebelah PWTC ni.


Seri Pacific Hotel.


Best jugak hotel ni. Untuk sweet escape pun sesuai sangat lah. Rate dia kira boleh la untuk semalam tapi kalau bermalam-malam tu rasa mahal lah jugak. Hihi. Memula booking untuk 2 malam je sebab ingatkan program 3 hari. Rupanya 4 hari.


Meh intai apa ada dalam bilik ni.


Sebab check in dah lewat dekat pukul 10pm macam tu, kami hanya dapat bilik katil 2 single sedangkan dah request untuk queen/ king bed. Tapi tak pe, pekerja hotel ada datang untuk rapatkan katil dua ni.




Bilik dia sangat besar sampaikan muat ruang untuk kami solat berjemaah bersama-sama. Lepas tu, ada meja untuk kita buat kerja.




Kabinet TV pun siap ada lagi boleh simpan harta karun (baca: alat mekap).




Ruang coffee dan ruang simpanan iron pun berasingan. Kemas. Sangat kemas. Jom intai bilik air dia pulak. Siap ada bath tub dan juga shower. Bilik air dia pun luas.





Harga hotel ni semalaman adalah seperti dibawah. Kan saya ada cakap diatas, saya booking 2 malam dulu. Baru tambah lagi satu malam sebab salah ingat masa program.




Program apa yang saya cakap saya join ni?




Alhamdulillah, banyak sangat input yang saya terima sepanjang program ni berlangsung.


xoxo

3 komen:

Muis Ismail berkata...

Wah...bakal jutawan ke ni? ;)

Zura Tahir berkata...

selesa...sy klau pegi cek in...sy pentingkan bathroom...mesti bersih...

LYAfrina berkata...

Alhamdulillah
.moga blh mnfaatkan ilmu y diperolehi