Isnin, 4 Mac 2013

Lucky February

Salam pembuka bicara..


Februari sudah pun berakhir. Tak sangka sekejap je dah bulan March. Suka duka bulan Februari pun ada pelbagai tapi saya rasa bulan februari memberi tuah kepada saya. Kenapa saya cakap tuah? Sebab saya tak pernah dapat lucky draw. Seumur hidup, seingat saya, belum pernah sekali pun saya dapat lucky draw. Hadiah lucky draw yang pertama saya dapat adalah jeng jeng..




Tak nampak apa yang saya dapat? Saya dapat Ipad 2! My first apple gadget tapi... Saya dah selamat jual pun ipad ni. Jodoh dhiera dan Ipad tak panjang. Hahaha. Hubby pun dapat lucky draw. Dia dah selalu dapat lucky draw. Tapi not so lucky like me la..




Lucky draw ni dapat masa annual dinner company. Saya dan suami kerja di satu tempat yang sama. Besoknya pulak dapat lagi hamper sempena tahun baru cina. Setiap orang dapat 1 hamper. Jadi jumlah hamper di rumah saya ada 3 kesemuanya.




Salah satu hamper ni saya bawa balik kampung bagi adik-adik makan. Satu lagi hamper suami dah siap buka. Tinggal satu je lagi masih dalam keadaan baik. Kira, bulan februari ni bulan bertuah la untuk saya kan? Tapi hujung bulan februari pula adalah hari-hari yang penuh emosi sebab stress dengan audit. Audit akan habis hujung bulan March ni~


xoxo

7 komen:

HeNRieTTa JoSe berkata...

iPad? bertuahnya dhiera.....byknye hamper.....ferero...yummy....moga tuah akan terus bersama dhiera and famly...

J.Syazwana berkata...

eh nape pulak jual ipad tu?
uhuhuhuhu.

tapi dhiera at least dh dpt lucky draw ni.
kite sampai sekarang ni tak pernah langsung.
huhuhu

Nory Zoulkefle berkata...

nory kalau bab cabutan bertuah ni, mesti tak bertuah punyer...heheh...

☾SHiemaCMa786☾ berkata...

Salam Dhiera..
Alhamdulillah..
lumayan hadiahnye..
knpe jual? x best eh? :)

tahniah...rezeki ibu mngandung.. :)

NZ berkata...

wah bestnya...napa jual ipad tu

nini berkata...

wow.....sangat best....dapat hamper....=D

Izzati Liyana Sabri berkata...

pehh, seronok nya lucky draw dpt ipad. kenapa jual? sayangnyaa. hamper pun banyak gila dapat. forrero rocher yg seronok gila tu. hehe