Rabu, 20 Februari 2013

Simple e-day

Salam pembuka bicara...


Balik je dari kenduri dalam entri semalam, saya dengan bestie saya terus ke majlis pertunangan kawan kami lagi sorang, Syamie & Zali dekat Kajang pulak. Sampai rumah dia dalam pukul 3 lebih macam tu. Rombongan pihak lelaki pun dah balik.


Makanan dia superb sedap. Semuanya buat sendiri! Ada kambing bakar, sup cendawan yang superb sedap macam-macam lagi. Kenyang melantak dekat sini.



Lepas jumpa pulak, anak buah Syamie yang superb comel ini!



Borak-borak lama sangat sampai orang butik datang nak ambil pelamin. Kemudian, baru perasan yang kitorang tak sempat bergambar lagi dekat pelamin.


Ini gambar family Syamie.



Ini pula gambar kami as bestie!



Kemudian, baru la balik. Itu pun dalam hati risau suami dah balik kerja.


xoxo

6 komen:

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam dhiera..
tahniah buat rakan dhiera tu ye.. :)

E'in berkata...

mane 1 kwn akak yg tunang tu? haha

HeNRieTTa JoSe berkata...

Tahniah pada tuan punya bdan...,.tuan blogplak, mkin berseri.....

mama berkata...

selamat bertunang buat kawan dhiera..ehem ambil berkat dukung baby ek?.. ;)

anamizu berkata...

wahwahwah syoknye tengok kwn2 bertunang & kawen..hehe

HeNRieTTa JoSe berkata...

salam...
maaf riettta tag dhiera...

http://hati-dan-bicaranya.blogspot.com/2013/02/giveaway-gempak-bersama-nazlyizan.html