Selasa, 19 Februari 2013

Kahwin tema merah

Salam pembuka bicara..


Majlis kahwin lagi. Kali ni, saya hadiri majlis perkahwinan roomate saya masa dekat asrama yayasan selangor dulu. Nice theme. Merah garang uolls. Ini adalah Majlis Zahirah & Azim dekat Gombak, 10 February 2013. Sengaja datang awal sebab nak tengok pengantin berarak. Inilah kali pertama pergi majlis kahwin orang tanpa kehadiran suami sebab suami kena oncall masa ni. Datang pun tumpang kawan baik saya.


Pengantin berarak.



Pelamin dia pun sangat nice.




Borak-borak kejap dengan kawan-kawan, kemudian datang bergambar dengan pengantin masa pengantin tengah makan beradab. Sebab lepas ni, masing-masing akan tempat lain nak tuju.



Inilah antara kawan-kawan yang sempat saya jumpa.



xoxo

9 komen:

Kakzakie berkata...

Serampang dua mata, sambil pergi kenduri kawan kahwin dapat jumpa kawan-kawan yg lain..

Zakia berkata...

cantil pelamin tu..simple je

HeNRieTTa JoSe berkata...

chantek sepadan dengan penagntin yang sangat lawa tu....

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam dhiera..
merah mmbara..cantik!

mabruk buat pasangan pengantin :)

C.T.K berkata...

meriahnyer..cerita kawen je skrg..buat i jeles i nk kawen je.ahaha

aReLaN berkata...

masa balik cuti kelantan minggu lepas pon gi kenduri member isteri. tema dia pon merah gak.hehehe

zEri sAfEerA berkata...

nice plamin. simple. mmg musim kwn2 kawen la skrg ni. pgi majlis org punye, org tanye kite plak. hee

nini berkata...

seronok dapat jumpa kawan2 lama kan.....tayah sibuk2 nak buat reunion bagai..hehe

mama berkata...

selamat pengantin baru buat kawan dhiera..cantik pelamin dia..ehem pengantin pun cantik..