Jumaat, 2 Mac 2018

Aktiviti untuk anak kinestetik

Salam pembuka bicara


Mac yang mendebarkan sudah kembali. Fuh Fuh. Tinggal seminggu je lagi nak bekerja. Lepas ni boleh cuti panjang. Hoyeah!!


Ini lah salah satu cara anak bujang sorang ni menghabiskan masa di malam hari.


Mewarna sambil tengok TV!




Beginilah rutin mak yang ada anak berpesonaliti kinestetik. Baju basah sebab minum air tumpah 😅





Selepas boring mewarna, disinilah dia melepaskan sisa-sisa tenaga dia.




Sekarang, tahap imaginasi dia sangat tinggi. Boleh bermain sambil membina cerita.


xoxo
dhiera

12 komen:

dear anies berkata...

amboi dzikri... nk panjat smpi ke awan ke tu ;-)

Atie Zieya berkata...

kawan atie ada nak dia kinestatik jgk..
tapi bg atie.. kanak2 mcm ni unik

Iza Fiza berkata...

tingginya dia panjat.lasak betul dzikri ni.hehehe.

nohas berkata...

kidal..kreatif ni..tak lama lagi jadi abang..nanti ada kawan utk main sama2..

Hans berkata...

hahaha
budak lelaki memang suka panjat pintu pagar tu

Fatin Shahrizam berkata...

Uishh tinggi tu. Beraninyaaa diaaa.

HeNRieTTa JoSe berkata...

tingginye panjat...cantk grill tu....

E'in berkata...

akak berhenti keja dah ke? btw, kinestetik tu ape ye?

Rain berkata...

Hehe tingginya..pandai ke turun tu risau je. :))

Mrs Fuzy Hamid berkata...

tinggi tu dia memanjat...

Mrs Fuzy Hamid berkata...

comelnyer Dzikri...semoga Dzikri sihat selalu

Nina Mads berkata...

wahhh teringat sy dlu mcm ni la 😂😂😂 mengamit memori