Isnin, 9 Mac 2015

Projek Suami: Pelikat Pants BOB Afdhlin Shauki

Salam pembuka bicara..


Ini antara projek suami yang lain.



Teringin nak dapatkan Pelikat Pants Afdhlin Shauki? Boleh singgah ke Seksyen 7, Shah Alam. Selesa sangat. Kami laki bini pun ada koleksi pelikat pants dan batik pants BOB ni.


xoxo
dhiera

4 komen:

muis ismail berkata...

Selalu nampak orang pakai pelikat pants ni..stylo je. Teringin jgk nak try.hehe

LYAfrina berkata...

waaa..menaik..moga trs sukses.. insyallah

Najib Ariyan berkata...

ni seluar yang tengah dia labuh tu ye.. hehehe anak sedara tanya kenapa labuh sangat... saya jawab telur dia besar... dah jangan tanya lagi... hehehehe

Nur Insyirah berkata...

Salam...singgah blogwalking kat sini...seluar tu incik suami beli 2 helai Pastu memalu nak pkai..tapi nampak cute je kn? :)