Selasa, 3 Mac 2015

Gerbang Malam Teluk Intan

Salam pembuka bicara...


Kalau korang nak beli atau mencari baju yang cantik-cantik dan mengikut trend semasa tapi tak tahu nak cari dekat mana. Korang boleh lah singgah Ke Gerbang Malam Teluk Intan ni.



Alang-alang, jalan malam di Gerbang Malam Teluk Intan mai la singgah Menara Condong Teluk Intan ni sebab dia di kawasan yang sama. Ingatkan ada koleksi patung panda lagi. Rupanya dah tak ada.


Teringin nak masuk dalam menara ni tapi saya sendiri tak pasti boleh masuk ke tak. Nampak ada tandas je dekat bahagian bawah dia je.


Menara Condong Teluk Intan ni memang merupakan trademark Teluk Intan. Orang pasti datang jengah sini kalau ke Teluk Intan.


xoxo
dhiera

5 komen:

Najib Ariyan berkata...

tak pernah lagi ke Teluk Intan, ingat satu hari nanti nak kesana nak melawat menara ni... harap2 lah masih ada time tu

Khai♥Rin : anies berkata...

awl thn lps sy ke sini. boleh je msk x kena byrn pun

Cik Ecah berkata...

best jalan kat teluk intan ni...ada kedai baju blouse pompuan murah2! cantik pulak tuuu

LYAfrina berkata...

cantiknya.... lampu tukar2 kaler ye..

Shizan Syafik berkata...

Dhiera, jln2 teluk intan roger la.. Bleh jumpa..