Jumaat, 24 Oktober 2014

Kad ATM dulu-dulu

Salam pembuka bicara.


Rasanya saya sudah patut tukar kad atm saya ni. Ini sangat oldskool gitu. Tapi sayang pula bila nak tukar. Boleh gitu?




Nama bank ni pun dah tak wujud dah secara nyata. Wujud dalam memori sahaja.


xoxo
dhiera

6 komen:

Khai♥Rin : anies berkata...

nostalgia tuuu

ewanthology berkata...

boleh je tukar...kad lama boleh simpan buat kenangan.

kUyacUmi berkata...

kita pun still pakai kad bumiputra ni lagi...dah 13 tahun...xnak pulak dia rosak...stress makk!!

Dhiera nadhirah berkata...

@Khai♥Rin : anies
itu lah. nak tukar sayang

Dhiera nadhirah berkata...

@ewanthology
oh, kalau tukar dorang tak potong ea kad lama?

Dhiera nadhirah berkata...

@kUyacUmi
lagi lama. kite dah nak dekat 10 tahun pakai.
memang stress. kekonon kalau rosak ada la reason kan nak tukar. hihi. tapi tak pe la guna je la selagi boleh. wuuu