Rabu, 20 Ogos 2014

WW: Food

Salam pembuka bicara...


Sejak pindah Perak, belum makan lagi makanan ni.







xoxo
dhiera
https://www.facebook.com/hijabbydhiera

10 komen:

Khai♥Rin : anies berkata...

tako tao tu cr je dlm JJ ;-)

LYAfrina berkata...

lya suka gk mkn taoyaki.. kat sini ada cafe mmg jual takoyaki

muis ismail berkata...

first pic tu putu mayam kan? if kat kelantan kami makan dengan kuah gula melaka..sedapppp :)

::NureeN:: berkata...

putu tu psr mlm slalu ada kan
betul kata anies, JJ byk tako tue hehhee

dhiera berkata...

@Khai♥Rin : anies
itulah kalau nak makan tako kena ke JJ. jauh betul kalau nak ke JJ tu. tunggu ada kelapangan yang betul2 je baru je sana sbb sini kawasan luar bandar kn. hikhik

dhiera berkata...

@Khai♥Rin : anies
itulah kalau nak makan tako kena ke JJ. jauh betul kalau nak ke JJ tu. tunggu ada kelapangan yang betul2 je baru je sana sbb sini kawasan luar bandar kn. hikhik

dhiera berkata...

@LYAfrina
kalau ada cafe jual syok la. senang nak datang. hihi

dhiera berkata...

@muis ismail
betul. putu mayam
kuah gula melaka tu macam mane?

dhiera berkata...

@::NureeN::
dekat bidor ni, orang tak tahu putu mayam. (tutup muka, nangis)

jadi, susah betul mencari ye

muis ismail berkata...

Masak santan n campur gula melaka. So putu mayam tu kira makan berkuahla.