Jumaat, 5 Disember 2014

Subhanallah. Inilah pertama kali!

Salam pembuka bicara..


Lihat apa yang saya jumpa semasa menyiapkan masakan menu makan malam.


Subhanallah! Subhanallah! Allahu Akhbar!
Watermark jadi lain sebab edit di handphone sebab nak upload instagram terus. Kihkih


Selalu nampak orang lain yang jumpa, kali ni Subhanallah dapat jumpa sendiri. Siapa lagi ada pengalaman macam ni?


xoxo
dhiera

14 komen:

Kakzakie berkata...

Kekuasaan Allah tidak ada siapa mampu menidakkannya..

EyqaLuvender berkata...

Besar kuasa Allah...so far xpnah lg jumpa bnd mcm ni...

J.Syazwana berkata...

untung dhiera. huhuhu. kite selalu tengok awan kot2 ternampak. sebab selalu tengok kat fb kan :)

Zura Tahir berkata...

subhanallah....indah sungguh...

muis ismail berkata...

Sy tiap hari potong tomato, x pernah jumpa...jelas sgt kalimah Allah tu. Lucky u :D

Nur Inani berkata...

allahu. :)

LYAfrina berkata...

kuasa Allah SWT
hanya dia y mengetahui

LYAfrina berkata...

kuasa Allah SWT
hanya dia y mengetahui

Khai♥Rin : anies berkata...

ALLAHU AKBAR!!!

eima berkata...

subhanaAllah ...

Myra Jay berkata...

Kuasa Allah memberi pada sesiapa yg dikehendakiNya...

Najib Ariyan berkata...

Selamat Tahun Baru 2015.... semoga tahun ni memberi kebahagiaan untuk kita semua

E'in berkata...

Kuasa Allah kan kak.. ein xpenah lg lalui pengalaman nie..

tiga lalat berkata...

Salam. Hee insaf.