Selasa, 3 Februari 2015

Makan-makan di The Captain Steamboar & Grill, Meru

Salam pembuka bicara..


OMG!! Entri pertama di tahun baru rupanya. Hello Februari! Hello semua orang!!


Saja lah nak share tempat makan steamboat dan grill yang best dekat Meru. Saya ada lah 2-3 kali datang sini sebelum pindah ke Bidor hujung tahun 2013 dulu. Ok. Ini memang stori mori yang lama lah tapi nak up juga sebab tempat ni memang best. Ada juga ajak suami singgah sini lagi tapi suami memang tak berapa rajin sebab jauh kan.




Serius. Saya memang rekemen kedai ni sedap. Ingat ye, nama dia The Captain Steamboat & Grill dekat Meru. Ala tepi jalan besar nak ke Kapar dari pekan Meru tu je. Kalau menghala ke Kapar tu, kedai ni sebelah kanan la. Boleh nampak signboard ni.




Untuk mak mak yang ada anak kecil pun boleh makan dengan senang hati sebab ada small playground dekat sini. Keke




Bilik untuk solat pun disediakan. Pernah gak datang berbuka puasa di sini. Bilik solat dia full dan kena beratur panjang. Jadi, jangan risau. Banyak surau/ masjid berdekatan untuk singgah solat. Masa tu saya pergi solat dulu lepas tu datang balik sambung makan.




Harga dicaj mengikut perseorangan dan sangat berbaloi sungguh. RM21.90/ pax untuk dewasa. Kalau steamboat & grill dekat Kalumpang lagi mahal dari sini.




Oleh itu, buat sesiapa yang berdekatan dan teringin sangat makan steamboat berserta grill dan nak murah, boleh lah singgah sini. RECOMMENDED! Untuk hubungi mereka, boleh:-

Telefon: 019- 2354796
Facebook: link


xoxo
dhiera

2 komen:

Zura Tahir berkata...

Dah lam xmakan steamboat

::Aja:: berkata...

Miss u dira! ni gmbr lama sgt..ayraa nak dapat adik dah.hoho